diumenge, 27 de gener del 2013

FLAM DE POMA AMB THERMOMIX

Be últimament, no se que passa però, el que faig, a mi no m'agrada, però el meu fill gran s'ho menja amb desfici i diu que es molt bo, de fet els tres homes de casa arrasen.
Ells han d'augmentar els kg. i jo m'he de mantenir, ho sigui que testar i prou, i res d'assaborir que despres esposen els quilos on no els vols.
Aquesta setmana el nostre pastisser, particular,  va molt esgotat a la feina i no ha tingut temps de preparar-los cap flam, per això he intentat de fer aquest, que vaig trobar amb les seves receptes.

Ingredients:
600 gr. de poma (les que tenia)
20 gr. de sucre
25 gr. de mantega
 suc de llimona
pols de canyella

tallem les pomes amb mitges llunes i les posem a una paella amb la mantega i el sucre fins que es rossegin, despres les guardem









Ingredients per el flam:
500 gr. de llet entera
4 ous
100 gr. de sucre

Esclafem la llet 5 minuts a 100 º velocitat 1 
afegim els 4 ous i barregem 20 segons velocitat 4,
ho posem dins el motlle, on hi haurem posat la meitat de les pomes,
quant hagi'm posat el flam hi posem la reta de pomes, hi ho tapem.
Posem un litre d'aigua dins el vas i
 ho posem el motlle dins el varoma, ho tapem
60 minuts a temperatura varoma, velocitat 2.
Quant estigui ho traiem del varoma i ho deixem refredar sobre el marbre i ja esta, aixi de fàcil.




6 comentaris:

  1. Peazo flam t'ha quedat!!
    Quina sort tenen aquest homes que poden menjar de tot! i nosaltres sempre preocupades per no passar-nos i mantenir el tipet....aiiixxx!!!
    ptns!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, però de vegades es tan bo , que s'ha de pasar de l"operació biquini

      Elimina
  2. MMMmm..aquest flam és molt bo!!! Jo l'he fet alguna vegada, però sense la Thermo.
    M'apunto la recepta per preparar-la amb la Thmx.
    Gràcies!!
    Salut i petons,
    Olga

    ResponElimina
  3. Que bo Montse, per cert els tros de pastís què em vas portar ahir a casa és boníssim!!!

    ResponElimina